• Lorem ipsum
FAQ
Account & Inloggen
Ik krijg "Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord" tijdens het inloggen

Als je de foutmelding "Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord" krijgt tijdens het inloggen bij Mijn Account, dan kan dit 2 oorzaken hebben:

1. De inloggegevens zijn verkeerd ingevuld

  • Controleer of alle gegevens correct zijn ingevuld. Het wachtwoord is hoofdletter gevoelig en gekoppeld aan je e-mailadres. Weet je het wachtwoord niet meer? Maak dan een nieuw wachtwoord aan.

2. Besteld als gast zonder account

De andere mogelijkheid is waarschijnlijk dat je de bestelling hebt geplaatst als gast. Op dat moment wordt er wel een bestand aangemaakt in onze backoffice, omdat orders gekoppeld moeten zijn aan jouw gegevens voor de verzending en administratie, maar er wordt geen klantaccount aangemaakt. Hiervoor dien je je eerst te registreren. Dit kan als volgt:

  1. De snelste methode is op "Wachtwoord vergeten" te klikken en je e-mailadres in te vullen. Je ontvangt daarna een e-mail bericht met daarin een wachtwoordherstel-link. Hiermee kun je een wachtwoord creëren waarmee je vervolgens kunnen inloggen. Het gastaccount wordt dan automatisch omgezet naar een klantaccount. Let er op dat je het e-mailadres gebruikt waarmee je de bestelling geplaatst hebt.
 
Moet ik een account aanmaken?

Nee, dat is niet verplicht. Je kunt altijd als "Gast" bestellen. Er kleven wel een aantal nadelen aan het niet hebben van een account. Je krijgt dan namelijk geen eigen pagina waar je al je orders en retouren kunt terugvinden.

Ook is het terugsturen na het maken van een account veel eenvoudiger en je hebt direct toegang om vragen te stellen over een specifiek product en herhaalbestellingen makkelijker plaatsen. Ook kunnen wij vragen over je bestelling of product sneller beantwoorden. Handig dus!

Heb je als "Gast" besteld en wil je alsnog een account aanmaken? Klik dan op deze link om een wachtwoord te genereren. Je bestelling wordt dan automatisch omgezet naar een account en gekoppeld aan je bestelling.

Bestellen en retourzenden
Help! Ik heb per ongeluk de verkeerde batterijen besteld!

Dat kan gebeuren natuurlijk. De snelste manier is om de juiste batterijen direct in onze shop te bestellen. Vervolgens stuurt u de verkeerd bestelde batterijen voldoende gefrankeerd aan ons retour op ons retour adres voorzien van uw gegevens:

Goedkopehoorbatterij.be
Afdeling retouren
Leonard Bernsteinhof 3
1628TT, Hoorn
Nederland

Direct na ontvangst zullen wij het bedrag retour storten via onze payment provider op de door u gekozen betaalmethode.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren een bijdrage in de verzendkosten van €2.95 voor bestellingen onder €50.- in België. Boven de €50.- worden de batterijen kosteloos verzonden.

Bebat
Waarom moet ik vewijderingsbijdrage voldoen?

Bebat.be geeft al meer dan 25 jaar gebruikte batterijen een nieuw leven, door ze in te zamelen, te sorteren en te recycleren. De metalen en waardevolle materialen halen we eruit en die worden opnieuw als grondstof gebruikt. Alle andere stoffen worden natuurlijk ook netjes verwerkt. Wij zijn een milieuorganisatie met inzamelresultaten op wereldniveau en we streven ernaar om - samen met jou - steeds meer en beter te recycleren.

De verwijderingsbijdrage voor één enkele knoopcel is in België vastgelegd op €0.058 ct. per cel. Omdat er op een kaartje 6 knoopcellen zitten komt de verwijderingsbijdrage op €0.36 ct. per blister.

Voor vragen, klachten of andere informatie verwijzen wij u graag door naar https://www.bebat.be/nl/contacteer-ons

 

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »